wtorek, 8 grudnia 2015

WAŻNE

Nie przychodzę dzisiejszego wieczoru rozdziałem a nawet dobrymi wiadomościami. Otóż, jak wiecie nienawidzę się/czegoś tłumaczyć, więc przejdę do konkretów. I z ciężkim sercem muszę powiedzieć (napisać), że na chwilę obecną:
ZAWIESZAM BLOGA
Mnie też nie podoba się ta sytuacja, ale niestety tak zrobię, ponieważ (tu zaczyna się mój wywód):
- nie ma tutaj wcale komentarzy, z czego jestem niezmiernie smutna (bo przecież nie zła)
- widzę, że coraz mnie osób tutaj zagląda (i mam nadzieję, że uda mi się to naprawić)
Wiem, że nie czyta się tego miło, dlatego już na tym zakończę i zapytam Was, moi czytelnicy:
CZY JEST SENS PISAĆ TO OPOWIADANIE DALEJ?
Ponieważ ja juz sama nie wiem co mam o tym myśleć. Napiszcie proszę co o tym myślicie, bo to naprawdę nie będzie mieć sensu, jeśli będę tutaj zupełnie sama. Czekam na WASZE opinie i wtedy razem pomyślimy co z tym zrobić. Na razie napiszę tu w wolnym czasie kilka rozdziałów.
Piszcie, skarby a może coś z tego będzie!
Kocham Was, pamiętajcie!

2 komentarze:

  1. Pisz dalej kocham to opowiadanie, proszę ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz dalej!! To opowiadanie jest moim ulubionym i najlepszym jakie czytałam!! Proszę cię pisz!!♥️❤️

    OdpowiedzUsuń